من و هنرستانم

وبلاگی برای بیان احساسات و نمایش طرح های اماده یک هنرجو هنرستان

من و هنرستانم

وبلاگی برای بیان احساسات و نمایش طرح های اماده یک هنرجو هنرستان

خاطراتی از زنگ درس شیرین تولید محتوا ....

سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ق.ظ
درس شیرین تولید محتوا ....

زنگ درس شیرین تولید محتوا یکی از زنگ هایی است 

که با استرس فراوان اما با دلی خوش سره ان کلاس میرفتیم 
اما
من و دوستم یکی از هنرجوهایی بودیم که در بخش برنامه نویسی ضعف بسیار زیادی داشتیم 
ما با اولین امتحان موفق به کسب نمره ی 3 از 20 شدیم !!!! 
دبیر ما سرکار خانم هوایی یکی از با حوصله ترین و بهترین معلم های ما بود
از صفت های خوب ایشان میتوانم صبر و حوصله و مهربانی را به یاد اورده و همیشه یاد ایشان را همراه خود داشته باشم 
ایشان با فرصت دادن به ما و کمک های بسیار شان و صرف وقت های اضافه شان برای ما 
مارا با نمره ی 20 قبول خرداد کردند ....




از زحمات بی دریغ ایشان سپاسگزار هستم .... 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۶
bita sadrodin

نظرات  (۱)

بیتا جان
همیشه خواستن توانستن است
طی این یک سال هروقت عزم و اراده تان رابا کمی همت به کار بستی
شاهد بودی که یکی از بهترین ها هستی
فقط اراده کردی تلاش کردی و میسر شد
آرزومند سلامتی شادمانی و کسب موفقیت برای شما هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی