من و هنرستانم

وبلاگی برای بیان احساسات و نمایش طرح های اماده یک هنرجو هنرستان

من و هنرستانم

وبلاگی برای بیان احساسات و نمایش طرح های اماده یک هنرجو هنرستان

سخنانی زیبا از مدیری قابل ...

سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ق.ظ
یاد ان روز افتادم روزی که سر صف با بانگی بلند فریاد میزد دختران من شما دنیای من هستید 

شما دختری دختر بودن ارزشی دارد با بهایی سنگین شما مروارید های زیبای داخل صدف هستید 

از من به شما نصیحت همیشه دست نیافتنی باشید شما نام ان قله ی بلند هستید که مردم برای رسیدن به 

 ان و برای به زبان اوردن ان نام باره ها تلاش میکنند تا به ان برسد...

به هیچ کس و هیچ چیز وابسته نباشید این شمایید که زندگی خودتان را میسازید 


بچه ها شما دنیای من هستید ....




سرکار خانم طحان مدیریت هنرستان نوایی 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۶
bita sadrodin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی